Πραγματικές ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ!

Πραγματικές ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ!
Στον πληρέστερο οδηγό προσφορών και deals στην Ελλάδα!

Διαφημιστείτε εδὠ!

Διαφημιστείτε εδὠ!

Photo Gallery

Photo Gallery
Οι φωτογραφίες μου

.

Μαρτυρίες για το κεφίρ. Deborah Carr, Managing Director of Nourish Kefir.



Deborah Carr, Managing Director of Nourish Kefir
--(Πρωτότυπο κείμενο και μετάφραση)
-----For more than twelve years I have suffered from IBS, and about eight years ago I was also diagnosed with Crohn’s disease; both are gastro-intestinal related conditions, which I had chronic symptoms of painful spasms, bloating, wind and diarrhoea. As you can imagine, having these symptoms for such a long time has had a big impact on my life - my relationships, my mood and general health.

I have always wanted to be well and heal myself of IBS, which I just expected would go, so when I was diagnosed with crohn's disease I was very upset and alarm bells started ringing. I tried the prescribed medicines for crohn's - but reacted badly to them, so with the agreement from my consultant I tried many different alternative therapies to see if they could help me. As part of my efforts to be well I have made many changes in my life - a holistic approach to mind, body and spirit, with varying degrees of success.

Before I was introduced to kefir, I had been on a restrictive diet for just over six months. I was following results from a food intolerance blood test, and had eliminated dairy and wheat/gluten and other foods. At the same time I was taking food supplements including L-glutamine to help heal my ‘leaky gut’, vitamin C and Omega 3 & 6 oils.. I had also been exercising regularly for a year. With all these things going on my symptoms were less severe, but still there and if I was stressed I would be ill.

I first started drinking kefir in April 2006, and gradually I could feel my health improving as I continued to drink some every day. Within a few weeks I felt so much better, and relieved that my body was functioning more normally again! For a couple of months I was drinking a lot of kefir – around a pint a day. My skin, nails and hair were improving as well as my stomach problems. I experimented with my diet to see how much it could go back to normal. Occasionally I would treat myself to bread or dairy products and thankfully did not suffer after eating them. During the past two years I have still been careful with food - however I now eat a normal diet and only have to watch what I eat if stress upsets my balance again.

In 2009 kefir is still an important part of my diet. I don't always drink it every day - although I love it - especially our new fruit kefirs, but if I skip a day or two I’m still fine. My body let's me know when I need more kefir.
As well as my personal experiences of kefir I have read as much as I can about its healing qualities and I do believe that kefir is a living healing food that can do so much to keep our bodies normal. Although it's not a cure for crohn's, kefir has dramatically improved my symptoms, which in turn has had a positive effect on the rest of my life!
  Πηγή: εδω 

 Μεταφρασμένο αυτόματα από Google
Η ιστορία μου ... Deborah Carr, Διευθύνων Σύμβουλος, CARR FOODS (φωτογραφία)
Για περισσότερα από δώδεκα χρόνια έχω υποφέρει από σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, και περίπου οκτώ χρόνια ήμουν επίσης διαγνωστεί με νόσο του Crohn? Δύο είναι γαστρεντερικά σχετικές προϋποθέσεις, που είχα χρόνια συμπτώματα επώδυνες μυϊκές, φούσκωμα, η αιολική και η διάρροια.  Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αφού αυτά τα συμπτώματα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα είχε μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή μου - τις σχέσεις μου, τη διάθεσή μου και γενικά για την υγεία.

  Πάντα ήθελα να γίνω καλά και να θεραπεύσει τον εαυτό μου από σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, η οποία αναμένεται απλά θα πήγαινε, έτσι όταν έχει διαγνωστεί με νόσο του Crohn Ήμουν πολύ αναστατωμένος και κώδωνα του κινδύνου άρχισε να χτυπάει.  Δοκίμασα τα συνταγογραφούμενα φάρμακα για τη νόσο του Crohn - αλλά αντέδρασε άσχημα σε αυτά, ώστε με τη συμφωνία από σύμβουλο μου προσπάθησα πολλές διαφορετικές εναλλακτικές θεραπείες για να δούμε αν θα μπορούσε να με βοηθήσει.  Στο πλαίσιο των προσπαθειών μου να είναι καλά έχω κάνει πολλές αλλαγές στη ζωή μου - μια ολιστική προσέγγιση στο μυαλό, το σώμα και το πνεύμα, με διάφορους βαθμούς επιτυχίας.

  Πριν εισήχθη στο κεφίρ, είχα γίνει σε μια περιοριστική δίαιτα για λίγο περισσότερο από έξι μήνες.  Ήμουν αποτελέσματα μετά από μια εξέταση αίματος δυσανεξίας τροφίμων, και είχε εξαλειφθεί γαλακτοκομικά και σιτάρι / γλουτένη και άλλα τρόφιμα. Την ίδια στιγμή ήμουν λήψη συμπληρωμάτων διατροφής, συμπεριλαμβανομένων L-γλουταμίνη για να βοηθούν στην επούλωση leaky έντερο μου », βιταμίνη C και Ωμέγα 3 & 6 έλαια ..  Με όλα αυτά τα πράγματα συμβαίνουν συμπτώματα μου ήταν λιγότερο σοβαρή, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει και αν ήμουν τόνισε θα ήμουν άρρωστος.

  Άρχισα πόσιμο κεφίρ τον Απρίλιο του 2006, και σταδιακά θα μπορούσα να αισθάνομαι την υγεία μου βελτιώνεται στο βαθμό που Συνέχισα να πιείτε λίγο κάθε μέρα. Μέσα σε λίγες εβδομάδες ένιωσα πολύ καλύτερα, και ανακουφισμένος που το σώμα μου λειτουργούσε κανονικά και πάλι περισσότερο! F Για δύο μήνες ήμουν πόσιμο πολύ κεφίρ - γύρω από μια πίντα την ημέρα.. Δέρμα, τα νύχια και τα μαλλιά μου ήταν η βελτίωση, καθώς και προβλήματα στο στομάχι μου.  I πειραματίστηκε με τη διατροφή μου για να δούμε πόσο θα μπορούσε να πάει πίσω στο φυσιολογικό. . Περιστασιακά θα αντιμετωπίζει τον εαυτό μου να ψωμί ή γαλακτοκομικά προϊόντα και ευτυχώς δεν είχε υποστεί μετά το φαγητό τους.. Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταία χρόνια έχω ακόμη προσεκτικοί με το φαγητό - ωστόσο να τρώω τώρα μια κανονική δίαιτα και μόνο πρέπει να παρακολουθούν τι τρώω αν αναστατώνει άγχος ισορροπία μου και πάλι.
 

Το 2009 κεφίρ αποτελεί ακόμα ένα σημαντικό μέρος της διατροφής μου. . Δεν είναι πάντα πίνουν κάθε μέρα - αν και μου αρέσει αυτό - και ιδίως τα νέα kefirs μας φρούτα, αλλά αν παραλείψετε μια ή δύο μέρες είμαι εντάξει. . Το σώμα μου ας μου να ξέρω πότε χρειάζεται περισσότερο κεφίρ.
Καθώς και προσωπικές εμπειρίες μου από κεφίρ Έχω διαβάσει όσο μπορώ για θεραπευτικές του ιδιότητες και πιστεύω ότι κεφίρ είναι μια ζωντανή τροφή θεραπεία που μπορεί να κάνει τόσα πολλά για να κρατήσει το σώμα μας φυσιολογικά.  Αν και δεν είναι μια θεραπεία για τη νόσο του Crohn, κεφίρ έχει βελτιωθεί εντυπωσιακά τα συμπτώματα μου, η οποία με τη σειρά του είχε θετικό αποτέλεσμα για το υπόλοιπο της ζωής μου!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου